“Sorry, we zijn uitverkocht”

Het Herstelfonds van Gemeente Heiloo vroeg ons een actie te bedenken tijdens de Kerst om de lokale horeca vanwege corona een hart onder de riem te steken. We ontwikkelden een insert voor in de krant waarop alle restaurants in Heiloo hun kerstgerechten konden presenteren. Dat bleef niet onopgemerkt. Restaurants werden massaal gebeld. Vele konden de vraag niet meer aan en moesten ‘uitverkocht’ verkopen.

Middelen: advertentie, glossy folder, sociale media

Delen
Cookies

Wanneer u de Reclame aan de Kust website bezoekt, wordt er een klein bestand op de harde schijf van uw computer geplaatst. Deze zogenoemde cookies maken de website(s) van Reclame aan de Kust nuttiger, door informatie over uw voorkeuren op te slaan. Dit maakt het in de toekomst makkelijker voor u om in te loggen en de website(s) te gebruiken. Cookies identificeren een internetgebruiker niet persoonlijk, maar de computer van een gebruiker wordt wel geïdentificeerd.

U kunt uw cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.

Privacyverklaring